Welkom bij de Protestantse Gemeente Ouwsterhaule-Scharsterbrug

Ontmoeting met God en met elkaar, daar gaat ’t om!

Welkom in de kerkgebouwen, iedere zondag dienst om 9.30u, afwisselend in Ouwsterhaule of Scharsterbrug.

De Protestantse Gemeente Ouwsterhaule – Scharsterbrug is een levendige gemeenschap van mensen die elkaar aanmoedigen en steunen om in het dagelijks leven volgeling te zijn van Jezus Christus.

De kerk is voor ons een oefenplek om God te dienen en lief te hebben, en om elkaar te leren aanvaarden, lief te hebben en te dienen, zoals Jezus heeft voorgedaan. Daarom is er in onze gemeenschap plek voor iedereen.

Wij maken deel uit van de Protestantse Kerk in Nederland (PKN).

Palmpasen 24 maart

Vanochtend een fijne Palmpasendienst met elkaar beleefd. De muzikale omlijsting van het gelegenheidsorkest onder leiding van Jelly Oenema en het orgel bespeeld door dhr. Kadijk […]

Verder lezen