Classical CHRISTMAS concert

Hét traditionele klassieke kerstconcert van De Fryske Marren!

Op maandag 27 december, tussen 15.00 en 16.15 uur, zal er in de RK -kerk te Joure wederom een bijzonder nostalgisch klassiek kerstconcert georganiseerd worden onder de naam ‚het klassieke kerstconcert van De Fryske Marren’.Uitgevoerd zullen worden Christmas Concerto – Corelli, Pavane en Cantique de Jean Racine -Faure, Ave Maria – Caccini, O Magnum Mysterium – Lauridsen en diverse nostalgische melodieën en composities in een klassiek jasje. De kerk zal speciaal worden uitgelicht en ingericht om een gepaste en ‘warme’ kerstsfeer te creëren.
Dit concert wordt mede mogelijk gemaakt door de financiële steun van de Gemeente, Provincie Fryslân, enkele stichtingen, lokale ondernemers en sponsoren.
Tevens zal het concert worden opgenomen en kosteloos beschikbaar worden gesteld aan verzorgings- en verpleeghuizen, zorginstellingen, opdat ze het concert op het voor hun meest geschikte tijdstip en dagdeel kunnen aanbieden aan hun bewoners en achterban.

Dit bijzondere initiatief, georganiseerd door de Stichting Noord Nederlands Kamerkoor i.s.m. de Mattheus Parochie, zal uitgevoerd worden door het Noord Nederlands Kamerkoor, mezzo-sopraan Pien Straesser, Martin de Ruiter – bandoneon enhet Nationaal Symfonisch Kamerorkest o.l.v. Jan Vermaning.De streaming is gratis, maar er is een mogelijkheid om te doneren voor de gemaakte kosten.
      NL72RBRB0777966964 t.n.v. Noord Nederlands Kamerkoor…

Link van het concert (vanaf 14.30 al bereikbaar om af te stemmen!): waterlandvanfriesland.nl/kerstconcert

We hopen dat velen van jullie naar ons concert zullen kijken én ervan zullen genieten!

Stichting Noord Nederlands Kamerkoor

Hartelijke groet en blijf gezond!

Ps een beperkt aantal mensen mogen wij als publiek verwelkomen (conform de richtlijnen RIVM) kaarten via VVV Joure