Diensten rond Pasen 2022

De rituelen die we samen weer in het kerkgebouw mogen vieren, de sfeer die je alleen in een kerk kunt ervaren. De voorjaarszon door het kerkraam die je verwarmt en de serene stilte zijn onvervangbaar. De uitgelatenheid en vrolijke liedjes van de kinderen van de zondagsschool. We mogen het samen beleven.

zondag 10 april vieren we palmzondag, waarbij de kinderen van de zondagsschool in het Scharsterhonk tijdens de dienst in het Scharsterhonk Palmpaasstokken versieren. Aan het einde van de kerkdienst zullen de kinderen de gemaakte Palmpaasstokken aan de gemeente laten zien. De kinderen worden op 9:30 in het Scharsterhonk verwacht.

woensdag 13 april is er een passiestilte in de kerk Ouwsterhaule om 19:30

donderdag 14 april is het witte donderdag en vieren we het heilig avondmaal om 19:30 in de kerk in Scharsterbrug

vrijdag 15 april is het goede vrijdag om 19:30 is er dienst in Ouwsterhaule

zondag 17 april is het eerste paasdag en is er een feestelijke gezinsdienst in Scharsterbrug. De kinderen van de zondagsschool zullen de dienst opfleuren met paar liederen welke ze zullen zingen.