Escaperoom

Van 13 juli tot 18 juli organiseren wij een echte escaperoom in Scharsterbrug met toffe puzzels en een spannend verhaal. De kosterswoning zal 1 week lang een tijdmachine zijn terug naar 1944, waar verzetsstrijders voorzichtig hun acties moeten uitvoeren. Strijden jullie mee?

Voor wie:
Gezinsleden vanaf 12 jaar. Met een maximaal aantal van 6 personen. Minimaal één teamlid moet jonger dan 16 jaar zijn. Lukt dit niet en wil je toch meedoen? Vraag naar de mogelijkheden.

Wanneer:
Elke doordeweekse avond + de zaterdag en zondag middag. Je kunt je nu via ons reserveringssysteem aanmelden.

Waar:
De (voormalige) Kosterswoning achter de kerk van Scharsterbrug.
Adres: Hollandiastraat 8
Je kunt je met je team melden bij het Skarsterhonk (achterzijde kerk).

Reserveren:
Je kunt via het systeem een tijdslot aanklikken en dan een reservering plaatsen. Hierna ontvang je een reserveringsbevestiging in de mail. ( controleer ook de spam)

KLIK HIER OM TE RESERVEREN

Corona:
Wij ventileren alle ruimtes en maken tussentijds schoon. Uiteraard vragen we je om thuis te blijven bij klachten. Welke groep zal de missie het snelst volbrengen? We gaan het zien!

Vergeet het niet te delen!!

Met vriendelijke groet,
De organisatie