Escaperoom part 2

De escaperoom in Scharsterbrug gaat vanaf maandag 16 augustus weer open. De kosterswoning zal opnieuw omgetoverd worden tot een tijdmachine terug naar 1944, waar verzetsstrijders snel en slim hun acties moeten uitvoeren. Op doordeweekse avonden kun je met een team van ong. 4 personen ook een poging wagen. Al zo’n vijftig mensen gingen je voor. Er zijn al hele scherpe tijden neergezet, maar wie weet zijn er nóg betere speurneuzen en kan het nóg sneller. Meedoen is sowieso leuk.

Waar:
Achterkant van de kerk van Scharsterbrug.
Adres: Hollandiastraat 8
Je kunt je met je team melden bij het Skarsterhonk (achterzijde kerk).

Reserveren:
Je kunt via het systeem een tijdslot aanklikken en dan (gratis) een reservering plaatsen. Hierna ontvang je een reserveringsbevestiging in de mail. ( controleer ook de spam)

KLIK HIER OM TE RESERVEREN

Corona:
Wij ventileren alle ruimtes en maken tussentijds schoon. Uiteraard vragen we je om thuis te blijven bij klachten. Welke groep zal de missie het snelst volbrengen? We gaan het zien!

Vergeet het niet te delen!!

Met vriendelijke groet,
De organisatie