Hemelvaartsontbijt in de kerksalon

‘Aan tafel!’ is het jaarthema van de Protestantse Kerk Nederland. In de Bijbel – maar ook in de kerk – wordt vaak samen gegeten. Gasten worden ruimhartig genodigd, want samen eten schept verbondenheid. Het voedt niet alleen het lichaam, maar ook de ziel. Want terwijl je met elkaar in gesprek bent, ga je elkaar met andere oren horen en met andere ogen zien.

In aansluiting op dit thema willen we met Hemelvaart graag met elkaar aan tafel! Daarom nodigen we jullie uit om met elkaar te ontbijten in ‘De Kerksalon’ in Ouwsterhaule, vlak naast de kerk. Vanaf 8.30u is er een inloop en om 8.45u gaan we met z’n allen eten. De kerkenraad zorgt voor compleet gedekte tafels. U hoeft dus niets mee te nemen.

Na dit ontbijtje vieren we de Hemelvaartsdienst in de kerk, vanaf ongeveer 9.30u. Van harte welkom, ook als u alleen komt ontbijten, of alleen naar de dienst komt.

We sjogge jim graach! Oant dan!