Week van gebed voor eenheid

Komende zaterdag, 15 januari, organiseren de EO, de Protestantse Kerk, MissieNederland, Raad van Kerken, Samen Kerk in Nederland en Niet Alleen een nationaal gebed. Tijdens het programma rondom dit gebed willen christenen zich verootmoedigen tegenover God en elkaar. De coronacrisis zorgt namelijk ook in de christelijke wereld voor polarisatie. Uit de volle breedte van christelijk Nederland werken voorgangers mee, zo wordt het gebed voor vrede en verbinding uitgesproken door ds. Rhoïnde Doth, mgr. Gerard de Korte, ds. René de Reuver en drs. Ruth Sleebos. Het programma wordt gepresenteerd door Jurjen ten Brinke.

Via onderstaande link kunt u alle informatie zien:

Programma Nationaal Gebed voor vrede en verbinding bekend – Week van gebed voor eenheid