Op vakantie met de live stream

Een paar weken geleden waren we met de camper erop uit. Zondagmorgen de stoel buiten en de live-stream aan.  Vertrouwd hoorde ik Jelly, die namens de kerkenraad de afkondigingen deed. Daarna volgden we de dienst. Wat fijn, dacht ik dat je kerkdienst nu ook ver weg kunt volgen. In mijn enthousiasme stuurde ik haar een foto, stoel in de zon, camper op de achtergrond.

“Wat fijn om te horen dat onze livestream zelfs op vakantie wordt gevolgd”, vertelde ze me later. Misschien een leuk idee om te vragen onder de gemeenteleden of meer mensen dit doen.

Volgt u als u op vakantie bent ook de kerkdienst via de livestream? Wij zouden het leuk vinden om te horen waar u dat vandaan doet. Wilt u uw locatie doorgeven en eventueel een foto van de plek waarvandaan u naar de kerkdienst in Ouwsterhaule luistert? Dan verzamelen we dit en maken we er een bericht van op de website. U mag het mailen naar communicatie@pg-os.nl

Aan het einde van de zomer verzamel ik de berichtjes en maak er een verhaaltje van op de website en het kerkblad.