Tsjûkemar kerkdienst 12 juni bij de Ûlesprong

Bij de Ulesprong wordt op 12 juni een openluchtkerkdienst gehouden voor en door de gemeentes die aan het Tjeukemeer liggen.

Vanaf 9.30u bent u welkom, de dienst begint om 10.00u. Uiteraard is het mogelijk om op de fiets te komen, maar voor wie dat niet lukt, of voor wie spierpijn heeft van de fietstocht op zaterdag, rijden er ook bussen naar de Ulesprong. De bus vanuit Ouwsterhaule vertrekt al om 9.00u vanaf de kerk. In Scharsterbrug komt er een bus om 9.25u bij de kerk. De bussen rijden uiteraard na afloop van de kerkdienst opnieuw om de mensen terug te brengen (11.30u vertrek). Wie per auto naar de Ulesprong komt moet rekening houden met beperkte ruimte om te parkeren.

Sterke handen om van tevoren een en ander klaar te zetten zijn van harte welkom.

Er is ook een programma voor kinderen.

Er zijn banken om op te zitten, maar zelf een eigen stoel meebrengen mag ook. Na afloop is er koffie/ thee/ limonade drinken met lekkers. De bedoeling is dat de bezoekers dit zelf meenemen, de organisatie voor de distributie zorgt na het einde van de dienst.

Voorgangers: ds. Christien Ferrari-van Schuppen (Joure), ds. Edina Melánia Hadnagy (Sintjohannesga-Delfstrahuizen), ds. Gerda Keijzer (Op ‘e Noed).

Muzikale begeleiding: Muziekkorps Crescendo Lemmer o.l.v. Andries Kramer

informatie over de dienst