Tsjûkemartsjinst

Foto: www.tsjukemarplannen.nl

Zondag 9 juni 2024 is het zover, de vijfde en laatste Openluchtkerkdienst bij de Ulesprong te Sint Nicolaasga.

VoorgangersDs. Arjen de Gorter, PG Echtenerbrug
Ds. Wim Warnar, PG Ouwsterhaule-Scharsterbrug
MuziekMuziekvereniging Excelsior uit Ouwsterhaule
CollecteStichting Present / bijdrage in de kosten van deze dienst

De dienst begint om 10.00 uur en zal tot 11.15 uur duren, waarna we met zijn allen kunnen gaan koffiedrinken. Een oproep aan de gemeenteleden om hun eigen koffie / thee en lekkers mee te nemen.

Voor de kinderen is er een programma, dat op initiatief van Haskeroord in samenwerking met een aantal andere gemeenten, is samengesteld.

De kerkdienst zal, net als voorgaande jaren, worden gestreamd.

Mocht de weersvoorspelling voor zondag 9 juni 2024 dermate slecht zijn, dan zullen we uitwijken naar camping de Lytse Brekken, De Lytse Brekken 1, 8535 XA Follega. De beslissing hierover zal op donderdag 6 juni 2024 worden genomen.

Er rijden dit jaar twee bussen en onderstaand vindt u de opstapplaatsen en vertrektijden:

Route JoureRoute Sintjohannesga
Ouwsterhaule08.45 uur bij de kerkSintjohannesga08.40 uur bij de kerk
Oudehaske08.55 uur bij de kerkDelfstrahuizen08.50 uur bij de kerk
Haskerhorne09.00 uur bij de kerkEchtenerbrug09.05 bij de kerk
Joure09.10 uur bij de OerdrachtLemmer09.25 uur bij de kerk (Fedde Schurerplein)
Scharsterbrug09.20 uur bij de kerk
Sint Nicolaasga09.25 uur bij de kerk

Om 11.30 uur vertrekt de bus terug.

Het advies aan de gemeenteleden is om zoveel mogelijk te fietsen of met de bus te komen. Mochten mensen er voor kiezen om met de auto te komen dan graag adviseren te carpoolen.