Wensboom Ouwster-Trijegeaën

Ook dit jaar zal de kerstboom bij het kruispunt van Ouwsterhaule worden omgetoverd tot een wensboom. Elk adres in de Ouwster-Trijegeaën ontvangt een kerstbal. Deze mag u vullen met een wens, een boodschap of een klein cadeautje, zolang het maar in de bal past. Deze bal mag op een zelfgekozen tijdstip in de boom worden gehangen, maar wel voor 23 december.

Hoe meer ballen, hoe mooier de boom!

Heeft u geen kerstbal ontvangen of woont u in Scharsterbrug en wilt u ook een wens in de boom hangen, neem dat even contact op met Y. v/d Kooij. Telefoonnummer is te vinden op de achterkant van het kerkblad.

Op vrijdagmiddag 23 december tussen 15:00 en 17:00 wordt iedereen uitgenodigd om een bal die iemand anders erin heeft gehangen uit de boom te halen en bij de Kerksalon een kop chocolademelk te drinken.

We hopen op een mooi samenzijn!

Past het u niet op vrijdagmiddag 23 december, dan mag u natuurlijk ook op een zelf gekozen moment een bal uit de boom halen.